نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2950
-
الف
+

«مهران رجبی» بازیگر کهنه کار ایرانی از سریال های جدیدش سخن گفت

«مهران رجبی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از ایفای نقش در سریال‌های جدید خبر داد.

 «مهران رجبی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از ایفای نقش در سریال‌های جدید خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مهران رجبی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «دردسرهای عظیم» شاهد بودند ،طی یک مصاحبه از جدیدترین فعالیت های خود سخن گفت.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» درباره کم شدن سریال‌های کمیدی گفت: به‌ نظر من تولید سریال در ایران بسیار کم شده است و این موضوع فقط مختص به سریال‌های کمیدی نیست اما سریال‌های ژانر کمیدی چون طرفدار بیشتری دارند بیشتر نبودشان به چشم می‌آید.

این بازیگر فعال با اشاره وضعیت کاری خود به پانا گفت: فکر می‌کنم اکنون نسبت به گذشته پرکارتر شده‌ام اما چون بسیاری آمار کار کردن من را نمی‌دانند، فکر می‌کنند کمتر بازی می‌کنم.

وی در پیوند با این موضوع افزود : هم اکنون مصروف کار در سه سریال به‌صورت همزمان هستم، سریال تلویزیونی «87 متر» به کارگردانی «کیانوش عیاری» که یک درام اجتماعی است و داستان آن درباره دو خانواده به نام پوردورانی و خلیلی است.

وی افزود : به‌نظر من قصه «87 متر» از کشش فوق‌العاده‌ای برخوردار است که بیش از 30 لوکیشن در تهران دارد و از سریال‌های خوب تلویزیون ایران به حساب خواهد آمد.

«رجبی» با اشاره به سریال «آخر خط» توضیح داد : پروژه دیگری که این روزها در دست دارم سریال «آخر خط» به کارگردانی «علی مسعودی» است.

این سریال یک کار کمیدی است که داستان دو پسرخاله بسیار شرور که خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند را روایت می کند.

وی ادامه داد : سومین سریال نیز که نام آن به «زوج یا فرد» تغییر پیدا کرد به کارگردانی «مهران مهام» است که در ایام عید نوروز از صدا و سیمای ایران نشر شد.

«رجبی» با سریال «روزگار قریب» تبدیل به بازیگری پرآوازه شد ؛ او همچنان در سریال های «لیسانسه‌ها»،«دوران سرکشی»، «سرزمین کهن»،«دردسرهای عظیم»، «پرده‌نشین»، «روزهای بد به در» و… نقش‌های متفاوتی را بازی کرده است.

م ح

نظر شما
ارسال نظر